onsdag 3 augusti 2011

you make me smile inside


sitter här i min ensamhet och saknar mina vänner. gick in på julias blogg och läste en inlägg hon gjorde när jag fyllde år för nån vecka sen, så sjukt gulligt! klicka > här < för att läsa det. 
jag älskar dig, syster.

Har tittat på Farligt begär (Dangerous Liaisons), en gammal klassiker från 88 med Glenn Close och John Malkovich. Så sjukt bra! Tycker den är bättre än En Djävulsk Romans, som är en nygjord version av filmen. Ska nog fortsätta kvällen med en kopp te och Veronica Maggio, som för övrigt har blivt min tillfälliga favoritartist. Hennes låt Snälla bli min gick rakt in i hjärtat.
Har gjort en spellista på youtube nu faktiskt, eftersom jag inte vågar röra spotify innan jag fixat premium. youtube är faktiskt ganska underskattat, vid vidare eftertanke. gratis musik, ingen onödig reklam och ingen 10-timmar-i-månaden-trams.

Nej nu ska jag ner och hämta te, vi ses när jag är tröttnat igen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words