fredag 12 augusti 2011

STÖLD!

Okej, det är inget ovanligt att ens personliga saker försvinner hemma hos mig. Oftast inget dyrt, det värsta var en av mina mascaror försvann, och det var ändå ett år sedan.
Vanligtsvist så är det kanske en energidricka, schampo & balsam, hårsnoddar osv.
Men idag, gick droppen.
Igår så åt vi pizza, och jag för en gång skull tog en Kebabpizza, och jag insåg verkligen hur god den är. Jag åt mer än vad jag brukade, en halv pizza den här gången! Och så skrev jag mitt namn på min fina pizzakarton och ställde in resten i kylen. Och idag när jag vaknade, skitpepp på att börja dagen med att äta resten av min fina pizza, så öppnar jag kylen och ser vadå? Jo, av de tre pizzakartongerna som ställdes in igår så finns det bara en kartong kvar, och den är inte min!

Nej vad arg jag blev. Ingen får äta min, min pizza utom jag! Arg som jag blev så skrev jag en lapp och klistrade upp på kylskåpet. Hoppas tjuven fattar vinkeln,
LÅT BLI MIN PIZZA!

No peace! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words