fredag 5 augusti 2011

I'm forever keeping my angel close

Sitter här och är lite nöjd med min bloggdesign. Gillar den ganska skarpt faktiskt! Synd bara att innehållet inte är så intressant. Aja, får väl några läsare som vill titta på bloggen, inte läsa den :)

Har precis kommit in från en trevlig liten kväll med jessica, sebbe och de glada pojkarna från förra inlägget. Vi pratade, hade det nice och tittade på när de skejtade eller vad de annars fick för sig. Jag och Jessica tankade också, och jag tankade helt själv! Gick inte så bra dock, men full tank fick jag iallafall. 50 kronor för 3 liter, ve och fasa vad dyrt. Jag får börja cykla istället. Billigare, miljövänligare, och hälsosamt. (kommer inte hända)
Nej så jag sitter här i min ensamhet och kollar på fina bilder på photobucket. Kanske dags att gå och lägga sig?
Nja, ska nog gå ner och poppa popcorn. Eller ta en kopp te. :) Har trots allt massa tepåsar som måste användas förr eller senare!

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words