tisdag 30 augusti 2011

"amagad"

okej, hamnade precis i ett litet fb-bråk. inte för att jag brukar internetbråka, men det var så jäkla sjukt.Själva grejen handlade om att nu person x skrev på sin status; quote;
"Älskar människor som skryter om hur många dom har haft sex med & tycker att dom är as häftiga..."
Och då kom person y in och frågade nu om person x var oskuld. Okej, jag känner bara ena parten i denna diskussion, men ändå? Vad spelar det för roll om man är oskuld eller inte?  Det är inte direkt så att våran personlighet ligger i hur många gånger vi har haft sex? Jag tycker personligen att person x har rätt i sina tankar, och att person y tillhör den här kategorin som person x nu beskriver så ironiskt. Men som sagt, min personliga åsikt! Om ni misstycker så kan ni nu klicka på "kommentera" och beskriva era åsikter.

Men jag förstår helt inte, sure, jag fattar att sex är en stor del av våran vardag, men jag väljer faktiskt att inte tänka 24/7 på sex och göra det till en sådan big deal. Visst, jag kanske är oskuld, men i'll take it when it comes there. Har faktiskt inte så bråttom heller. Nej, det blir en stor grej när jag gör det till det.

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words