torsdag 18 augusti 2011

new hair, new start!


Yessbox, idag så vaknade man av att min far kommer in på mitt rum och säger, hej, jag åker inte till borlänge idag.
Då är klockan nio,. och han skulle ha åkt vid sju. Jag har klipptid kvart i tio i borlänge. Stressaaa! Men jag tog mig till borlänge, inte mer än 4 minuter försenad. :) Det blev inga drastiska ändringar hos frisören, mest att ta bort  den mörka utväxten. Fast jag vet inte riktigt hur min frisöt tänkte, för min mörka utväxt är nu med guld-liknande, och mitt guld-aktiga hår tonade hon bort så det ser gult ut. Det är inte fult, utan mer annorlunda. Fast till den salongen går jag nog inte igen!
chey med utväxt
chey utan utväxt (y)













sen så åkte jag hem och beställde världens finaste tröja från hm. När jag var och shoppade med mamma så letade jag efter tröjan, men tydligen så finns inte den kollektionen där. Så nu sitter jag här helspänd och väntar på att min fina tröja ska komma hem! <3
Dessutom så var jag och mamma och handlade lite på cubus, det blir tre par jeans och en mysig tröja. :) Så nu är jag klar inför skolstart, med min fina kalender och allt!
Helt plötsligt så känns det inte så jobbigt att börja gymnasiet, känns sjukt bra med en ny start. Visst, jag har massa friends från högstadiet som jag ska gå med, men inga dryga människor vars hobby är att kasta knivar i folks ryggar.

Nej, ska ner och leta reda på min favoritkopp och för en gång skull göra lite smoothie. Te börjar bli lite uttjatat.
Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words