måndag 29 augusti 2011

Jag vet inte, känns som att jag har fått någon helt plötsligt rim-fetisch. Allt måste rimma! Eller nej, kanske inte allt. Men iallfall, så hittade jag en rolig sida där man kan hitta rim på det mesta. klickaaaa bitches!



Min mamma har för övrigt bakat banankaka. Yummi! Det är nog något av det bästa som finns, när min älskade mor bakar och håller på! Själv så sitter jag och spelar mitt älskade tap zoo, och njuter av hur lite läxor vi har fått från skolan. Två läxor på två veckors tid! Idag fick vi en läxa av vår engelskalärare tills på torsdag, och vi har planerat att fixa den imorgon under någon håltimme. För sådana har vi faktiskt ganska gott om.

Något som faktiskt har fastnat lite i min hjärna, är nog sea turtles. Jag och Astri har nämligen lärt oss mycket fina ord på teckenspråk. That's all you need to know!


Peace out, like a sea turtle! /Linnea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words