måndag 22 augusti 2011

En sån där estetare

Jag har varit väldigt tveksam angående mitt val, men efter första dagen så känner jag att det här är vad jag vill gå. Dagen har varit helt okej för att vara första dagen, i början så var det allmän information om skolan, och estetarna spelade Hollywood Hills. Johannes som sjöng var verkligen hur duktig som hellst! Sen så fick vi gå iväg med våra klasser till olika ställen. Min klass är hela tjugotvå personer, och elva är killar! Det brukar vara en minoritet av killar när det kommer till Musical, dans eller liknande, men här var det hälften. Helt fantastiskt.
Vi fick en läxa tills imorgon, där vi ska skriva om oss själva. Undra när jag ska ha tid för den? Först ska jag packa för att bo hos mamma i två veckor, och sen så ska jag på styrelsemöte med VIps. Så ja... Och den ska bli skriven skriftligt.
Nej nu måste jag packa, allt ska ned! 

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words