torsdag 25 augusti 2011

Du är lika tejpad som en gnu!

Okej, vad som händer på estets nollning ska stanna på estets nollning. Det säger jag bara. Men om ni tar en extra titt på rubriken så finns det ändå ingen chans att ni kan lista ut hälften. Jag kan säga att det var nog någon av de konstigaste komplimanger jag fått i hela mitt liv.

Men imorgon så är det fest hemma hos en es3a! oooooh! Vi får leka med de stora barnen! Men imorgon har vi ändå tre svenskaprov. uhuh. Sista lektionen också, sounds awesome, or whaat? Fast sovmorgon till tolv gillas starkt.

Och bara för att tillägga, min klass är awesome. har fått så sjukt fina vänner.
Och bara för att tillägga en annan sak, jag tror jag kommer trappa ner på mitt blogg-beroende. Chillevippen!

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words