torsdag 11 augusti 2011

It takes a fool to remain sane

Kände mig så sjukt trött och hängig när jag vaknade, och jag orkade verkligen inte ta mig ut ur sängen trots att jag var klarvaken. Sen insåg jag, hey, jag är sjuk! På med varma kläder och strumpor och dricka en stooor kopp te för att bli frisk så fort som möjligt. Annars så får jag inte bada jacuzzi på lördag med mina tomtar. D:

Jag hade tänkt att fiffla och städa idag, tvätta kanske och sånt. Men istället så har jag legat i sängen och känt mig allmänt död. Jag gick bara utanför dörren när jag följde med pappa när han hämtade tågbiljetter. Tycker synd om min pappa, han blir tvungen att jobba hemifrån för att vara barnvakt åt två fjortonåringar..

Nej, nu ska jag försöka krya på mig. Te igen kanske?

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words