torsdag 11 augusti 2011

There's a moment to seize everytime that we meet

Vilken kväll! Suttit framför datorn heeeela dagen, eller iaf sen jag kom hem.
Firade pappa också, trots att han fyllde år i Juni. Han fick två tavlor av mig som jag har fotograferat själv, som är två utav de bästa bilder jag tagit. Den första är jag speciellt nöjd med, varför kan jag inte riktigt svara på. Jag bara gillar den.
Synd bara att min mamma har dödat min systemkamera så att jag inte kan ta fler bilder. Den enda kamera jag äger är min lilla mobilkamera. Så det blir mest bilder för att fånga och memorera vissa ögonblick, inte för att skapa någon sorts form av konst eller något.

På tal om konst, så har jag lyssnat sönder Dixie Chicks - Not ready to make nice. Oj vad den låten påminner mycket om mina omogna barnsliga högstadiebråk. Förstår egentligen inte varför de egentligen inträffade. Om det bara vorde lika enkelt att lägga de ifrån sig som det var att starta dem.

Nej, när gymnasiet börjar så ska jag försöka att lägga jag allt det där bakom mig. Det bästa är att jag kommer inte gå med någon som jag ogillade under högstadiet. Så det är very nice. Visst, jag tror inte att min nya klass bara kommer bestå av änglar, men jag orkar inte bråka. Har inte riktigt tid eller ork till det.

Och just nu fick jag en känsla av att mina blogginlägg blir onödigt många. Hur blir det såhär egentligen?

Nej, dags för te!
Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words