onsdag 3 augusti 2011

sommarsoooool 8)

ohja, jag gillar dagen skarp! vaknade av ett litet sms från Linda som frågade om jag skulle med och bada, och det är klart man är på! Så vi brummade iväg på våra mopeder till Moje där vi badade och hade det bra. Sen åkte jag tillbaka till Gräv och lekte lite Cilla, vi satt vid älven och pratade och hade det mys.

Sen så kom jag tillslut hem, så la jag mig i en liten gummibåt i poolen, och hade det mys. Tog av mig mina örhängen och tänkte lägga dom i fickan, och smarta jag tappade dom i poolen. Så det var bara att hoppa i, sätta på ett par cyklop och börja leta! hittade dom tillslut, efter mycket letande. sen hittade jag massa leksaker som jag och min lillebror brukade leka med när vi var små. Lite nostalgiskt faktiskt :)




och ikväll så blir vi kanske ett gäng som ska ut på ett kvällsdopp! helt okej faktiskt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words