söndag 7 augusti 2011

God morning starshine! (the war is over)

Fast kanske inte riktigt morgon. Nu har jag iallafall vaknat på riktigt och kommit igång, fast det tog nån timma :) Sov så underbart bra nu när jag inte har några flugor som flyger omkring i mitt rum och stör mig. Så nu är kriget avslutat, och jag vann det! Jävla flugor skulle bara våga att komma in i mitt rum igen.

Så nu ska jag städa lite, så att rummet är fint när jag kommer tillbaka från min och michelles lilla trip. Imorgon så åker vi iväg till borlänge, för att bo hos min mamma en natt. Sen på tisdag morgon, så hoppar vi på 07:55 tåget mot stockholm, går lite på gamla stan en snabbis och sen tar oss till fryshuset för att se Gackt live! Så sjukt nice. Fast jag har bara riktigt hört en låt av dom, men efter den var jag fast.
Direkt efter konserten så åker vi till några vänner till Michelle och sover där, sen på torsdagen så åker vi hem igen. Känns helt awesome faktiskt! Längtar som tusan :)

Och ikväll så beger det iväg för att se tredje twilight-filmen med mina tomtar. Det blev för sent igår, så vi valde att flytta tredje filmen tills nu ikväll. Känns bra :) Ska försöka övertala min pappa att vi får vara här, så att vi kan bada lite jacuzzi också.. Woho!
Dessutom så ska vi beställa en ny dator idag. :] En HP, jättefin. Min nördbror har godkänt den som riktigt bra, så jag är sjukt nöjd med mitt val :)

Nej, nu ska jag gå och terrorisera min pappa!

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words