tisdag 2 augusti 2011

livet har sina stunder + ertappad på att skolka

köpte ett limstift på konsum, sjukt happy. nu kan jag fortsätta pyssla och trixa, med mina små collage. och vad märker jag när jag kommer hem? underbar barnspärr. tog ett tag att fiffla upp det, men nu har jag lärt mig!

sitter och hostar och har mig, men det går bra ändå. badade med johanna idag! var awesome. sen har jag suttit hemma och haft det bra. glott på gossip girl. sen fick jag ett litet gulligt samtal av lillebror på skype. jag som aldrig använder skype. då sitter han och hans trumlärare och nördar internet och ringer till folk på skype. nu vet inte jag, men jag skulle spela trummor på mina svindyra trumlektioner, inte nörda skype. skärpning lillebror! ;)

sitter och lyssnar på newkid - jag gråter bara i regnet. helt underbar. snubben lyckas verkligen med att få känslor i sina texter. på tal om texter, så borde jag få lite stake och skriva lite musik. tycker det är dags nu, kan ju inte sitta på mitt rum och vara bitter hela tiden över att det är så fucking jävla varmt eller nåt annat tragiskt. men om vi ändå talar om musik, jag köpte biljetter till gackt idag. jag och michelle åker ned den 8:e augusti och ska se dom på fryshuset. helt okej!

nej nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och titta på the phantom of the opera. myyys.
peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words