måndag 15 augusti 2011

xoxo, gossip girl

Okej, det har varit alldeles för mycket Gossip Girl för mig idag. Supergod frukost, tio avsnitt gossip girl och sjuuukt många vindruvor! Urk, orkar inte ens titta på en vindruva igen utan att må dåligt!


För övrigt så funderar jag på att spendera resten av veckan hos min mamma, eller åtminstone tills jag känner att det är dags att komma hem till min far och spendera resten av mitt sommarlov med att spreja ner flugor och googla på handsome skådespelare efter bra filmer. På tal om handsome, här är en fin pojke; Shiloh Fernandez  

Spelar i Red Riding Hood, en film som jag garanterat kan rekommendera :) 

Nej, åter till Gossip Girl, har ögnat mig igenom hälften nu. :) 11 more to go!

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words