lördag 6 augusti 2011

nu är det krig.

okej, jag blir galen. har minst fyra flugor som flyger omkring och bara är dryga. har lyckats fånga tre och släppa ut dom, men de blir ju bara fler och fler. imorgon ska jag åka och införskaffa en flugsmälla, helt klart. jag klarar inte av det här längre. speciellt inte när de kryper i ansiktet BARA FÖR ATT JÄVLAS.
Kommer antagligen inte kunna sova inatt, om dom ska krypa omkring på en och vara dryga. Måste hitta på ett sätt som gör att dom försvinner. Införskaffa en spindel kanske? uhuhuh, nej aldrig. Hellre flugor än spindlar.
Längtar tills jag får min flugsmälla. Ska nog döpa den till Rolf.
Så det blir jag, limstiftet och Rolf under mina två sista veckor av sommarlovet.
Hur spenderade ni sista tiden av erat sommarlov?

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words