söndag 14 augusti 2011

What a weekend!

Ni skulle bara veta vilken trevlig helg det här har varit, och den är inte slut än!

I fredags, efter min lilla pizza-incident, så åkte jag, Daniel, Linda och Johanna hem till Martin och väntar på att han ska komma hem. Tänkte överraska honom med att sitta på hans glasveranda och välkomna honom hem, men vi skrämde livet ur honom... Stackarn! Han gick in i köket, såg fyra personer sitta på verandan, alltså jag hade verkligen dött. Förlåt Martin!

Sen så drog vi hem till mig och badade lite jacuzzi, jättemysigt! Vi hade köpt pommac som vi satt och drack ur, ur fina färgglada plastglas. Pappa ville att vi skulle använda champangglasen för "finare tillfällen".
Men så när vi väl satt där och hade det mysigt, så ropar det någon från porten, porten öppnas och in kommer Mike, Per, Isak och Jakob, som valde att våldgästa oss! Lite random sådär, speciellt när dom gick in och satt sig i min soffa och var tysta.

Men efter ett tag så lämnde även de oss, och vi gick upp och satt oss i mitt rum och åt kladdkaka och hade det bra, och pratade om massa fint. Det var en väldigt trevlig afton!

Och igår så var jag först vid Rältagården och tittade på en hästuppvisning, det var väldigt nice! Sen åkte jag hem och  Sen så drog jag, Linda och Daniel till Martin där vi var hela kvällen. Vi gick ut en sväng också, men då så var det en läskig filur som åkte omkring på moped i reflexväst och en stor låda + antenn på ryggen, så vi vågade inte vara kvar. Till slut, efter många samtal från min fina far, så åkte vi hem. Jag och min 25-moped. <3

Och idag så flyttar Martin till Stockholm! Lycka till vännen, vi syns i helgen igen!

Och till er andra, vi syns nog snart! ;)))))))
Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words