måndag 8 augusti 2011

solen skiner vacker över taken, och endast Linnea är vaken!

Fast det är en lögn, solen skiner inte ens. Det är molnigt. Och dessutom så är det nog fler än jag som är vaken. Hm.

Det var tänkt att jag skulle sova till tolv idag, men tydligen inte då. Världen valde att jävlas och klockan åtta vaknade jag av att det var så ljust ute, att någon lika gärna skulle lysa med en ficklampa i mina ögon. Dessutom så är det några flugor som har valt att trotsa gränsen som jag drog för några dagar sen när jag sprejade ner hela mitt rum med insektsmedel. Dags att plocka fram det igen då! Ska nog spreja ner hela mitt rum en gång för alla.

Fast först måste jag packa klart, eller börja packa kanske, till min och Michelles trip till Stockholm för att se Gackt. Men eftersom vi inte hinner till vårt sovställe innan konserten så får vi bara ta med oss det nödvändigaste. Så det vill säga typ, plånbok. Och min fina lilla tandskena. Så om det är någon som ser två smått skabbiga tjejer kliva på tåget på torsdag morgon mot Borlänge, så är det nog vi! Lagomt förvirrade. Herregud, Linna och Michelle irra omkring i tunnelbanan. Det här kommer nog aldrig gå, vi kommer vara lika förvirrade och vilsna som Bockstensmannen på Nobelmiddagen.

Nej, dags att äta frukost. Eller kanske börja packa.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words