söndag 22 maj 2011

tårtbakning + ut i skogN

Yessssbox, idag så har jag varit hurtig!
fat innan det hurtiga, så satt jag på mitt rum och kammar ut min balfrisyr( 24 hårnålar), sen sa pappa åt mig att komma ned. och det gör jag då. och när jag väl kommer ner, så står min mycket saknade bror i köket och chillar!
sen bakar vi en tårta för han fyllde ju faktiskt år 5 mars, (vår familj firar födelsedagar lite sent). Efter det fick jag ett par jättefina haremsbyxor av kicki. :3
Sen så kommer den hurtiga delen! Jag cyklade till gagnef jvsnt och mötte upp vännerna, sen cyklade vi tillbaka samma väg som jag kom och upp i skogen, där vi parkerade cyklarna och spelade in en skräckfilm! :D Det blev hur grymt som hellst! Sen gick vi tillbaka till cyklarna, och cyklade hemåt till sist. Det var min hurtighet!
sen när jag kommer hem, så pratar jag med min saknade bror, vilket som inte var så roande för han med tanke på att han somnade i soffan...
Men nu chattar jag med malinbus och diskuterar om vi ska bli lesbiska eller inte, ja, asså för att bojkotta killar. sjukt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words