onsdag 18 maj 2011

Jordens undergång :O

På lördag är det dags! Klockan 18, (08. svensk tid) så kommer det bli en stor jordbävning, gravarna kommer att öppnas och alla kroppar kommer att komma ut. Endast de goda kommer att räddas, så det är väl lite kört för mig då! :O Tydligen var det 7 000 år sedan Noak åkte ut och fiskade med sin ark då, och enligt bibeln så skulle gud ge jorden 7 000 år. Och det är på lördag!
Jag kan förstå om det är 7 000 år sedan, för det var ju inte igår direkt, men att jorden ska gå under? En man som har tolkat bibeln i 80 år blir säkert lite hjärntvättad. Precis som man ser massa hemliga budskap i Mona-Lisa?
Fast det är imponerande, att han har lyckats fått så många människor att tro på det. Jag blir lite rädd själv, för om det är så att jorden kommer gå under kommer jag dö ensam i min säng. Forever alone eller?
Fast sista dan på jorden kommer jag ha bal med massor av fina människor, så det är helt lugnt!

Nä, nu ska jag njuta av mina sista dagar på jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words