onsdag 18 maj 2011

smurfar är vi allihopa :D

nu är det inte långt kvar till sommarlovet!
just nu har man tre prov framför sig, två i no och ett i so, tre spanska-läxor tillfällen och ett tal till balen som måste skrivas. känns nice!
dessutom så fick vi våra klasströjor idag! fina va?
för vi är verkligen såååååååååå tajta. eller inte.
Aja, färgen blev faktiskt snyggare än jag hade trott! jessica, daniel, martin, jakob, per, jag och mike hade valt samma färg på tröjorna så när vi gick i korridoren idag så var det många som kommenterade oss som "smurfarna" eller "blåa gänget". Kul, eller va?
Jag fick även mina byxor, och dom är sjuuuuuukt stora! typ lika stora som tröjan. XXL, jotack, kärlek på det!
Dom är gråa, så står det NICKLASSON på dom, så de som tror att byxorna tillhör dom kan gå och gömma sig någonstans. Ingen rör mina byxor! :O
Men nu sitter jag med äweliiina och chillar. Vid varsin dator. Sociala gänget! Innan satt vi på taket och hade det bra.
Söt tjej det där. Hon tog faktiskt hål i mina öron igår, det gjorde sjukt ont! Fast dom mår bättre nu än vad jag trodde att de skulle göra. Trodde de skulle vara jättesvullna och jätteröda, men det syns knappt alls att det är ny gjort. Fast på lördag efter balen ska jag ta ut örhängena och låta hålen växa igen, så ska jag ta nya hos frisör.
Fast nu ska jag fixa lite kläder för den där himla dansen, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words