lördag 28 maj 2011

show must go on ~




















jasså, nu var det över!
gick lite för fort tycker jag. tor-lör, alldeles för kort! visserligen så försvann ju hela torsdagen bort  så jag får väl skylla på det.
och idag så dansade jag faktsikt! fast bara på två danser, av fem. Så det blev väldigt mycket tid backstage. menmen, stämningen var på topp, och det var många barn och äldre och vuxna som sprang omkring och fördrev tiden med mig. jag övade väldigt mycket på stronger, med tanke på att jag var ganska osäker på den. jag lärde mig dansen, och körde allt på scenen. Att jag var skadad, det tog jag hänsyn till senare.
så vad händer nu, efter dansen? jo jag ska väl chilla lite, låta mitt ben få ta det lugnt. jag ska nog titta på film och spela lite gitarr. rätt chill faktiskt!
nästa vecka blir det att se fram emot, då blir det sthlm med niorna och chilla med jacob bland annat! :D
lite bilder from backstage!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words