lördag 7 maj 2011

Make my days

Få se här nu.
Om sju dagar ska gymnasieansökan in, och jag vet fortfarande inte vad jag ska gå. Jag har fem dagar på mig att skriva en jäkla reflektion av Pojken i randig pyjamas, och jag ska skriva en redovisning av min resa i Europa till SO'n, och en resedagbok till svenskan. Plus en massa glosor på det i både spanska och engelska, och som grädde på moset har man en massa danser och sånger man ska lära sig på sidan av. Jag älskar mitt liv <333<<3<<<<<3333

Men det är chill, för jag har mysiga vänner som förgyller mina dagar. Idag var vi hemma hos Martin och åt pizza, och imorgon ska vi till rättvik. :) Imorgon träffar man även Ken och Oliwer, mina små sötnosar!

jag fick även höra idag att jag ska hålla tal på BALEN. Så kommande dagar blir det att skriva tal då, på vår underbara BAL. Dessutom kommer jag sitta vid ett speciellt bord, med mina fina balkommite&elevråds-homies 8)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words