måndag 30 maj 2011

Jag gör det officiellt!

Yep, nu är det bestämt. Det är sommar!
Asså, det kan ju inte vara vår när vi inte haft nån snö på evigheter och vi har shorts-väder!

idag var btw min och Julias protesdag. Jag hade proteser överallt, benen, handleden, ögonen, magen, och likaväl hade hon! så satt vi på bussen hem och beklagade oss över våra protes-liv. såatteeeh... Dessutom så berättade jag om min skumma dröm, vilken som fick en annan vändning än jag tänkt.
Jag: Sen så skulle jag rita något på hans rygg..
Julia: Okej..
Jag:.. och då gjorde jag det!
Julia: Börjar asgarvar
Jag: Fattar nån sekund senare och börjar asgarva.
Hey, hjärnprotescheyerna!

nej, nu ska jag ut i solen och skriva redovisning till europaresan och välkommna sommaren. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words