tisdag 3 maj 2011

Han som skulle heta Linnea om han var tjej!

Nu ska jag berätta en liten fin historia som inträffade när jag och michelle satt och väntade på station. först kommer det fram ett fyllo som tiggde sex spänn till toaletten, lite skumt med tanke på att det är gratis.. men iallafall, han fick tigga vidare för vi hade inga pengar som han kunde få.
sen ungefär trettio sekunder efter han hade gått, så kom det en annan som frågade ut oss om vi kände någon Linn från Gagnef, som var blond och smal. Vi frågade hur gammal hon var, och hon var tydligen född 90. vilket som kanske inte är våra umgängeskretsar direkt..
Sen när han frågade vad vi hette, och när jag sa att jag hette Linnea så sa han "Du kommer från Djurås va?", och då fick jag en liten hjärtattack. Men sen förklarade han att vi satt vid djuråsbussen, så det var en vild chansning. Efter det sa han "Jag skulle heta Linnea om jag var en tjej". Undrar hur många gånger han dragit igång med den repliken...
Men han pratade på, och han berättade att han kom direkt från idol-audition. vi fick tillochmed se hans nummerlapp! tydligen så gillade inte alexander baard honom, så han åkte ut. han hade skrivit om en låt med jimmy janson, så att den var riktad mot laila bagge. antagligen ser vi honom på tv när det sänds x)

precis innan vi skulle hoppa på bussen så frågade han efter michelles nummer, och sen så sa han åt mig att smsa med honom. då började han på och gå igång med att vi skulle träffas och frågade om jag var singel. då blev jag antagligen mindre intressant, men han tjatar på ändå!
Vi får se vad framtiden visar, om han tröttnar så småningom! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words