torsdag 15 september 2011

Halleluljah

Läste igenom min blogg lite snabbt och insåg att formuleringen kan förbättras väldigt mycket!

De senaste dagarna har jag vidgat min musikaliska sida, och jag har lärt mig att spela G-skala på gitarr! Jag vet,  för de mer erfarna barnen är det inget speciellt. Men för mig är det!
Dessutom så har jag fått två album av The Script, och de är riktigt riktigt bra! Det kommer bli min nya bussmusik. Jag menar, det blir ju ganska mycket bussåkande, så varför inte lyssna på bra musik?
Så varje dag kommer det bli 2-3 h Paramore, The Scirpt, Hellström eller Avril Lavinge! Helt okej! Resten av dygnet kommer jag antagligen plugga musik eller spela musik.
Så my sparetime kommer vara ganska awesome.

Men nu ska jag plugga lite på min gitarrläxa! Känns nice, jag menar, för en gång skull är läxorna verkligen roliga och något att se fram emot.

Så,
Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words