söndag 11 september 2011

Jag känner mig

 Galen. Skabbig. Trött.

Vad hände egentligen i helgen?  Fredagen var sjukt mysig. Lekte med mina vänner, och i lördags, alltså ja. Nobody knows. Hamnade i Leksand, helt mindfucked och trött. Men allt gick bra till slut. Glada tvåor och treor, helium och billig festis gjorde min dag.


 Och idag gick jag upp vid tio för att ta mig till djurås och leka med VIps, sen åkte jag tillbaka till borlänge och köpte två 1.5-liters cola, och nu sitter jag i lägenheten och är helt ensam hemma. Ganska skönt faktiskt. Njuta av ensamheten.


 Filosof-Linnea;

Det är lite sjukt, trots att jag älskar att vara bland folk och vara social, så är det alltid så skönt att vara ensam? Borde det inte vara att jag blir helt paranoid och galen? Hm.
Nej det här är ingen filosofdag känner jag.
Over to the two last pictures!
Peace out! /Linnea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words