måndag 12 september 2011

I got lost in time or two

Efter en rakt ut sagt skitdag i skolan, där allt bara sket sig, så stannade jag kvar och lyssnade på ett soundcheck i väntan till bussen och fick en lektion av gabbe om hur man är ljudtekniker. Skum snubbe det där asså.

Sen åkte jag hem, hämtade mitt intyg på att min rygg är trasig, sen gick jag hem lagomt trött och bitter. Och möter jag innanför dörren? Jo min älskade mamma har lagat mat åt mig! Först tyckte jag det var lite tidigt, sen insåg jag att klockan faktiskt är tio i sex. Så nu har jag precis tittat klart på Idol med mor min, och ska nog gå och lägga mig tidigt och göra lite läxa. Det där att esteter inte gör mycket skolarbete, det är en lögn!

snodde bilden från min söta lilla storasyster.
visst ser jag ut som en tjock version av mina bröder, helt psyko och med världens minsta tumme, men jag gillar bilden för då får man se vilken fantastisk mamma jag har som lagar mat åt mig och skämmer bort mig när jag inte är på världens bästa humör. that's amazing. love you mum. 

Time to study my friends!
Peace out! /Linnea



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words