fredag 16 september 2011

Friday, friday

Det här är nog första fredagen sen P&L som jag faktiskt är hemma, och gör ingenting. Och det känns faktiskt verkligen awesome! Har spelat lite gitarr och sådär, övat lite på min gitarrläxa.

Hade även en mysig middag med Mamma och Micke, vi firade Mickes födelsedag, lite sent kanske, men bättre sent än aldrig!


Något annat mer intressant som hände idag? 
Oh, eftersom så många underbara önskningar ska jag blogga om den där jäveln Gabbe. Han som satte ett hänglås, med kod, på mitt skåp, vägrade berätta koden sen brottade ner mig och misshandlade mig så brutalt så jag började blöda.
Okej, riktigt så brutalt var det inte. Men jag blev ett kodlås rikare, vilket som endast är användbart när jag ska ta med min dator till skolan.
Sen blev jag mobbad på bussen, av två mockfjärdingar och en Gabbe. De tog min mobil, ringde och smsade. Gulligt. Så nu ska jag sitta och smida planer för min hämnd.... Forever alone. On my own.

Damn, jag måste skaffa mig ett liv.
Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words