tisdag 6 september 2011

The game :(

Jag förlorade precis The Game. En liten inflikelse bara!

Dessutom så sitter jag här och dricker sprite, och jag tänker nog faktiskt ta och blogga om något vettigt idag. Som Kelly och Astri! För dom två små tomtarna satt  vid mitt köksbord och vi pratade och hade det trevligt i ungefär 40 min. Sen skulle Kelly leka med sin pojkvän, och Astri skulle hem till sin mormor. Lite som rödluvan faktiskt.

Vad har hänt annars i skolan då? Jag menar, det är ju ändå där som allt händer.
Jo, jag skrev mitt namn på en banan. Men stavade fel. Sen kallade jag Linn för Linnea, och fattade inte själv vad som var felet. Åkte hiss en våning, bara för att jag inte visste vart jag skulle. Ja. Ungefär så kanske?

Och nu njuter jag av livet med en Sprite i min hand och en iPad i den andra. Technology!

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words