tisdag 13 september 2011

i painted this

Jag känner verkligen hur det blir segare och segare att gå upp varje morgon. Och vad var det för epic regn igår kväll? I två minuter, konstant hagel och the rain was pouring. Sen i ungefär en halv minut så var det helt chillchill och det duggade litegrann. Och sen var det en ond cirkel av konstigt regn. Det var ungefär vad jag somnade till.
Dessutom så läste jag ju lite historia innan jag skulle sova. Men när jag läst två sidor så smällde min lampa skithögt och alla mina lampor i rummet slocknade. Då blev jag rädd och vågade inte läsa mer...

Okej, världens depplåt. Men den är fin och väldigt mysig. Värd att lägga ner några minuter och lyssna på!

Och nu ska jag packa, who knows where gonna sleep tonight?

Peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words