måndag 26 september 2011

bapbap bap

i won't let him in
but i'm a sucker for his charm


well hellooo again! 
känns lite smått awesome att jag faktiskt har haft ett liv de senaste dagarna, och inte hunnit med att blogga. Det har vi nog att tacka mitt underbara *host* schema. komma hem sent, sticka tidigt. hell yeah! manligt och fint.



vad händer i världen? jo, fröken linnea ska ikväll vara med sina tomtar och glo på idol! så om cirkus en timma kommer far min och plockar upp mig och vi drar iväg till gagnef.
dessutom så kommer jag få en ny dator imorgon, med tanke på att min inte direkt är så stabil längre. på torsdag blir det musicalskola och på fredaaag så drar jag och mor min till stockholm för att se romeo och julia! helt nice faktiskt.



nej nu ska jag packa lite, för att klara av natten och morgondagens skola. 


peace out! /Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words