tisdag 27 september 2011

höstmys för lillasystrar

lyssnar på Lenka och myser lite i höstmörkret med engelskauppgifter. någon som är lite avis?

dessutom sitter jag och saknar mina storasyskon. de töntarna som inte bor hemma längre. så jag längtar ganska rejält till helgen, där jag antagligen kommer träffa en utav dom. 

annars idag så har jag fått slagits och kämpat för att försvara det som är mitt, tillexempel min mobil och min värdighet. lite svårt att förklara utan att det kommer låta helt skruvat, vilket som nog är gabbe och elias fel. inte för att dom förlorar sin värdighet och läser min blogg, men chansen finns nog! (njehehe)
sen när jag och elias åkte tåg hem fick vi sällskap av två glada filurer vid namn anna och frida, och när vi satt och diskuterade hårprodukter så fick vi en utskällning av en liten dam som blev fruktansvärt irriterade på... nej jag vet inte vad vi gjorde. arg blev hon iallafall.

sen kom jag hem till min söta mor som hade gjort mat åt mig, och nu sitter jag som sagt och leker med min engelskabok. yay!

och bara för att jag nämnde gabbe i inlägget, så måste jag såklart;


bara för att. 


och nu ska jag sova, bara för att!

peace out! /Linnea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words