söndag 5 juni 2011

ssssssunday

Vaknade upp, tyckte det lät konstigt utanför, kollade i fönstret vad det var, och det är en sopbil som åker omkring och sabbar min sovmorgon. Jag hänvisade mina ögon till klockan: 05:13. Jävla sopbil. Så jag somnade om, och vaknade fem timmar senare :3
Nu sitter jag och leker lite med iPaden, och jag börjar lära mig denhär nu! Har hittat ett skitroligt spel som jag totalt nördar sönder. Det är typ som farmville, fast med smurfar! :D
VerkligEn ett roligt sätt att fördria tiden på 8)
Och igår så satt jag och min mor och fixade med scheman till peace&love. Så då bjöd vi in findus och piffi så att dom kunde få vara med på ett hörn. Jag ska bossa över jättemånga, det kommer bli aawesooome 8)
Men nu så borde jag hoppa in i duschen, för senare så kanske det bär iväg mot floooa :3 tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words