torsdag 2 juni 2011

grönalund, massa nior.. awesome!

ohoho, gårdagen var väldigt trevlig!
runt åtta så åkte alla nior från djuråsskolan iväg till sthlm, där vi först tittade på en 3D film på cosmonova,  och sen så åkte vi till gröööönaaaaaan! det var sjukt kul! det första vi åkte var insane, den som snurrar olika mycket beroende på hur ojämt vikten är fördelad i vagnen man sitter i.
sen så åkte vi en massa olika saker, men jag måste säga att det som var roligast att åka/gå var nog fritt fall tilt och spökhuset! så sjukt läskigt, jag skrek sönder halsen på båda två.. men det var asgrymt! jag åkte nog tilt 3 eller 4 gånger tror jag. dock var spökhuset så läskigt att det räckte med att gå det en gång. dessutom så kostar det 40 spänn när man ska in. vad är det för himla grej? det borde ingå i åkbandet tycker jag >:
iallafall, runt halv tre så kom vi hem till gagnä igen. jag var helt slut! sen så skulle jag gå in på toaletten, och då så börjar en hund skälla som fan på mig. jag förstod inte vems hund det var, för alla våra hundar var ju nere i vardagsrummet! sen så visade sig att evelina hade tagit hem sin hund över helgen.
sjukt läskigt!
men nu har jag inte tid att blogga, för nu måste jag gör mig i ordning för stinakari. Vi ska tydligen ta med oss ombyte... har hon tänkt att dränka oss eller!?! uhuhuhu.
aja, som sagt, nu måste jag fixa resten
puss&kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words