tisdag 7 juni 2011

singin' in the rain

jomen visst,  det har varit skitvarmt hela dan. så kliver man ett steg utanför bussen och det börjar spöregna och åska. jo tack för den! var väl lagomt blöt efter den 5 minuter långa promenaden hem...














dagen iofs har varit bra. haft spanskaprov som gick väl liiite dåligt, fast jag har sjungit för gamlingar på ålderdoms hem! så söta! en av dom ville ge oss pengar, men det kan man ju inte ta emot. det är ju kul att sjunga för dom!
sen så körde vi någon konstig lek på gympan, typ som brännboll fast man skulle kasta bollen på varandra istället, jätteläskigt. och jag fick asont i mitt protesben för jag sprang mer än vad jag borde. jag fick inte gå och sätta mig för evalena, så jag är kvar. och vad händer? jo jag blir träffad på på mitt protesben av en tennisboll och blev tvungen att gå av ändå. nöjd chey? nej. jag är så sjukt jävla trött på protesbenet att jag skulle vilja kapa av hela skiten och ha en riktig protes ibland.

och nu måste jag skriva noooo, sen är jag klar med hela nian. ve och fasa. snart är det ju slut! fast i höst så börjar man ju på gymnasiet, på esteeeeet :D det kommer bli awesome.



... såatteeeeh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words