torsdag 9 juni 2011

paddling 9d

herregud jao, idag har man varit ute och paddlat med uuuunderbara 9d. nejmen helt seriös, klassen är faktiskt ganska okej. rätt chill :D alla är smått galna.
men vi paddlade på, vi skulle paddla en sträcka sen fika lite, sen paddla tillbaka. det var väldigt mysigt när vi var där. vi badade och åt mat :D både martin och carl blötte ned mig. inte så okej faktiskt. men jag fick min hämnd!
sen när vi paddlade tillbaka, så hade jag och per små aningar om att mike& jakob och daniel&jessica skulle ta sina kanoter och paddla upp på vardera sida av vår kanot och blöta ned oss. så vi drog på med väääärsta tempot! vi kom tillbaka först, och jäklar vad trött jag var i armarna! jag kommer nog ha träningsverk imorgon minsann o:
sen efter paddlingen så drog jag jessica mike och daniel och badade, fast jessica badade inte, utan bara tittade på.. typ :D sjuukt rolig dag, och nu lär man stänga av datorn för nu låter det som att himlen går sönder där ute. det åskar ganska brutalt just nu >:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words