lördag 31 december 2011

årskrönika, så jävla mainstream

tack vare den nya tidslinjen på facebook har jag kunnat gått tillbaka och kollat igenom vad jag skrev för statusar i januari, och jag känner smått att jag inte känner igen mig. alls.

iallfall, nu är 2011 över, och jag sitter och reflekterar över mina händelser och handlingar. och för er som är lite intresserade och stalkar mig (du vet vem du är) så kommer en liten lista på 7 saker, som jag alldeles själv har fixat ihop!
under 2011 har jag;

slutat grundskolan,
med 225 poäng! mvg i endast musik, men jag är nöjd ändå. 
börjat gymnasiet
på estetiska programmet i leksand. ett val som jag absolut inte ångrar.
varit i åtta olika länder
sverige (otippat), danmark, tyskland, belgien, frankrike, slovakien, österrike, tjeckien. på tretton dagar, den ni!
blekt håret från rött till blont
at home. ingenting jag är stolt över, men är man ung och dum så är man!


åkt moped runt siljan. 
fråga mig inte varför, men vårat lilla tomtegäng drog ut på en runda.
haft min första bal
och jag förstorade den ganska mycket, i know. men det var en kväll man sent glömmer!
haft mina tonårsfasoner
heartbreaks, breaks ups med vänner, men det är en del av livet det med!


2011 har varit bra. och jag förväntar mig att 2012 blir lika bra, trots att vi bara får uppleva det tills den 21/12 då jorden går under.
absolut.
jag tror på det.
nu ska jag gå och göra ett vitlökshalsband in case of att en vampyr skulle komma och våldgästa mig. tyvärr edward, jag är team bullshit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words