tisdag 5 juli 2011

från blogghora till bloggtorka

yessbox, nu har man utgått från sin ny-sommar-dvala, och tagit sig tillbaka till världen av internet.
vad hände egentligen?
jo det kan jag svara på. det började med att jag slutade nian, då fick man faktiskt ett liv. man behövde inte sitta vid datorn varenda dag för att skriva uppsatser (eller bara fördriva tiden) och gjorde saker istället. Sen började jag jobba, för peace and love, i två veckor, sen var det festival. och nu är jag här igen!

atm, så sitter man och lyssnar på lite kent och äter vindruvor. fruktansvärt mysigt måste jag säga. och jag måste även säga att peace and love 2011 kommer jag aldrig glömma, tacka marcus, johanna, anna, och ludde som gjorde jobbet så awesome som det blev c:

känns inte som att inlägget blir så meningsfullt, men det kommer fler andra dagar. imorgon ska tomtegänget tillexempel till djurmo klack och äta pizza och mysa :) eller så får jag något filosofiskt inslag under natten som jag bara måste dela med mig av.
den som lever får se!

puss /linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

words

words